Dirigit per Marta Dahó

El centre KBr Fundación MAPFRE Barcelona ha posat en marxa el cicle de conferències Fotografia i Exposició. Sabers creuats, que tindran lloc tots els dimarts a partir d’avui, 2 de març, fins al 27 d’abril.

El vincle entre fotografia i exposició ha estat un àmbit de creixent interès en les darreres quatre dècades. Aquest cicle de conferències, articulat mitjançant un  enfocament encreuat entre els sabers historiogràfics, teòrics i curatorials, vol aprofundir en la complexa imbricació que s’ha desenvolupat entre la fotografia, les seves històries i teories amb relació a l’àmbit expositiu, com també en les incògnites que s’obren en el futur pròxim respecte a la seva reconfiguració com a espai esencial de trobada col·lectiva.

Sota la direcció de Marta Dahó, comptarà amb la participació de: Olivier Lugon, Anne Wilkes Tucker, Jordana Mendelson, Jorge Ribalta, Florian Ebner, Laura González Flores, Nicoletta Leonardi i Elvira Dyangani Ose.

Les sessions, que començaran a les 19:00 hores, es duran a terme en l’idioma que reflecteix el títol de la ponència, amb servei de traducció simultània al castellà. El cicle es desenvoluparà online.

Descarrega el programa

Més información: https://kbr.fundacionmapfre.org/ca/